u trzeba też dodać, że naklejki i etykiety to nie tylko walor reklamowy, ale także szeroko pojęta informacja. To właśnie dzięki drukowi tych elementów klienci mają możliwość zdobycia informacji o ofercie firmy i tym, czym ona się zajmuje. Pamiętajmy o tym i miejmy to stale na uwadze. Druk musi odbywać się na wysokiej jakości materiałach. Tylko to gwarantuje jego trwałość i niezniszczalność. Warto też zainwestować w dobre maszyny i robić wszystko co w naszej mocy aby mieć bardzo aktualny i dobrze działający sprzęt.
O druku reklamowym słów kilka
Druk reklamowy cieszy się cały czas niesłabnącą popularnością. Jest on ciągle popularny nie tylko wsród dużych przedsiębiorstw, ale także pośród małych firm. Wszystko przez to, że działania reklamowe powinny być kompleksowe. Działania reklamowe powinny obejmować nie tylko internet i globalną sieć informacyjną, ale także chociażby radio, telewizję, a także właśnie wydruki. Daje to szansę zorganizowania idealnego przekazu reklamowego, który dotrze do szerokiego grona zainteresowanych nim osób. Pamiętajmy o tym i miejmy to wszystko na uwadze zastanawiając się nad działaniami reklamowymi w sieci internetowej i poza nią. Postawmy na druk reklamowy, to rzeczywiście się opłaca.
DTP (ang
DTP (ang. desktop publishing – publikowanie zza biurka) – termin oznaczający pierwotnie ogół czynności związanych z przygotowaniem na komputerze materiałów, które będą później powielone metodami poligraficznymi. Krócej mówiąc, termin ten oznacza komputerowe przygotowanie do druku. W tym znaczeniu termin ten dotyczy nie tylko fazy projektowej, czyli tworzenia w programach komputerowych obrazu (oraz kształtu) stron publikacji, ale także zarządzania pracą grupową, a nawet odnosi się do komputerowego sterowania urządzeniami wykorzystywanymi w tym procesie, a więc np. naświetlarkami czy maszynami drukarskimi.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/DTP